PolskiAngielski
+48 531 143 143
Strona główna » Procedura reklamacji oraz zwrotów

Procedura reklamacji oraz zwrotów

Zwroty i reklamacje

Zawsze masz 30 dni na podjęcie decyzji czy chcesz zrezygnować z zamówienia lub dokonać wymiany (bez podawania przyczyny). Czas, w którym przysługuje prawo do wymiany/zwrotu towaru liczony jest od dnia dostawy. Jeśli chcesz dokonać wymiany lub zwrotu, artykuły nie mogą być używane ani prane, muszą znajdować się w takim samym stanie, w jakim zostały otrzymane, z nienaruszonymi metkami. Koszty wymiany/zwrotu zamówienia ponosi kupujący (sklep NappiME nie przyjmuje przesyłek wysłanych na koszt adresata lub za pobraniem).

Pobierz formularz zwrotu:

Formularz odstąpienia od umowy sprzedaży (kliknij i pobierz plik PDF)

 

WAŻNE INFORMACJE:
Koszt zwrotu/wymiany ponosi osoba kupująca.
W związku z tym nie przyjmujemy paczek przesłanych za pobraniem bądź usługą “e-przesyłka”. Realizacja zwrotu/wymiany towaru może potrwać od 3 do 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki przez sklep NappiME. Poinformujemy Cię, czy procedura zwrotu przebiegła pomyślnie - oczekuj wtedy przelewu zwrotnego. Pamiętaj o zachowaniu dowodu nadania przesyłki - stanowi to podstawę do reklamacji w przypadku zaginięcia przesyłki.
 


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu